17 jan 2007

Kwarttriatlon Kapelle-op-den-bos


Mijn planning voor 2007 begint stilaan vorm te krijgen. De grote afspraken zullen Stein en Eupen zijn. De week voor Eupen wordt er terug een kwarttriatlon in Kapelle-op-den-Bos georganiseerd. Eén van de bezielers van deze vernieuwde organisatie is mijn schoonbroer David Hermans. De hele familie wordt dus opgetrommeld om de dag zelf te helpen, Trees de inschrijvingen, Tine, Klaartje en Guy begeleiden de zwemmers met de kajak. Ik word dus ook verplicht om mijn bijdrage te leveren. Ieder zijn kwaliteiten, na een proefles met de kajak enige tijd terug weet ik dat mijn kwaliteiten zeker niet met een boot te maken hebben, maar eerder bij de triatlonwedstrijd zelf.
Dus van één deelnemer zijn ze daar in Kapelle al zeker, ik!

en btw met veel plezier hoor David en co...

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Yeps Pieter, ook ik zal er starten.
En ook een week later in Eupen zullen we elkaar ontmoeten.

Succes alvast, en tot één dezer in het Aalsters zwembad.

Luke.

5:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

1:03 p.m.  

Een reactie posten

<< Home