10 dec 2006

Op mijn kl***


Wegens cross in Hamme-Zogge deze middag, was ik reeds voor de eerste zonnestraal op pad met mijn fietsje voor een rustig totchtje van 2h. Goed aangekleed ondervond ik op sommige plaatsen toch nog wat ijzelvorming. Dus steeds rustig door elke bocht. Een domme beslissing om in Ninove over een brug te rijden met houten plankjes hebben mijn tocht iets korter gemaakt... Gewoon op een stuk rechtdoor dan nog, hup voorwiel naar links, de rest van de fiets naar rechts en ik op de grond. Geen wonden aan overgehouden, niks open, niks kapot maar wel een kleine buil op mijn elleboog en een dikke buil op mijn heup. Nu ziet het nog mooi rood, maar morgen zullen de andere kleuren van de regenboog er wel bijkomen vrees ik...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

bij deze is bewezen dat je geen ezel bent, want die stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen... Hopelijk ben je deze keer je pompje niet kwijt!

12:33 p.m.  

Een reactie posten

<< Home