12 okt 2006

Al dat lekkers...

Morgen is het weer zo ver... Om 14h start in twee Heizelpaleizen Expo-Velo Sport. Sinds vorig jaar is dit een jaarlijkse hoogmis voor elke wielerliefhebber. Verschillende exposanten proberen vooral de consumenten te verleiden met allerlei nieuwe snufjes, blinkend carbon, snelle wielen, aërodynamische sturen, energierijke gellekes, nieuwe smaken voor sportdranken.... Een voordeel van ook exposant te zijn is dat is vandaag al eens een kijkje kon nemen. De meeste standen waren nog in premature stadia, maar toch stond er al veel van dat moois te blinken, wachtend op kwijlende wielerleifhebbers die maar met één idee rondlopen: "If money wasn't a problem!"
Op één van de stands hoef ik mij die vraag alvast niet te stellen. De meesten van jullie zullen wel weten dat ik vertegenwoordiger bij Polar Belgium ben. Deze Finse hartslagmeterproducent heeft de laatste jaren ook niet stil gezeten qua nieuwigheden. Als vertegenwoordiger is het mijn taak om mijn klanten (vooral sportwinkels en fietsenzaken) een degelijke uitleg te kunnen verschaffen over deze produkten. Ik moet dus kunnen beschikken over al deze kleine technologische toestelletjes, maar ik moet ze natuurlijk ook door en door kennen, zeker als er nieuwe modellen op de markt komen. Hierdoor beschik ik reeds over nieuwe modellen enige tijd voor ze beschikbaar voor de consument. Onze RS800 die net gelanceerd is in enkele loopspeciaalzaken heb ik al vier maand... Zo heb ik daarnet een nieuwe fietscomputer gekregen voorzien van een nieuw Power Output systeem. De CS600, die begin 2007 beschikbaar zal zijn, staat nu dus al te blinken op mijn fietsje. Morgen voor dag en dauw (van zodra het licht is dus) heb ik mijzelf een uurtje gegund om de nieuwste telg in de Polar familie eens te testen. Ik kijk er al naar uit...
Mijn bevindingen en ervaringen hoor je dit weekend op Expo Velo...

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Al dat lekkers...dat is is iets anders als smoutebollen hé ;o)

9:06 p.m.  
Blogger Pieter Hélin said...

... en vooral veel beter voor de lijn...

1:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat mag die CS 600 inclusief nieuwe power output kosten? Hoe accuraat zal dat nieuwe beestje zijn? accurater dan de vorige Power Output?

10:02 a.m.  
Blogger Pieter Hélin said...

Prijs CS600: voorlopige europese richtprijs: €379,99
Poweroutput werkt volgens hetzelfde principe, heb het nog niet getest...
Beschikbaarheid: tussen februari en april 2007

1:40 p.m.  

Een reactie posten

<< Home