24 sep 2007

Lang leve de afwisseling

Sinds vorige zondag zit mijn triatlonseizoen erop. De enige wedstrijd die me nu nog rest is een stratenloop in New York. Ondanks het goede weer en de verschillende invitaties heb ik dit weekend NIET gefietst. Bezoekjes aan het zwembad zitten er nu evenmin in, enkel lopen, lopen en nog eens lopen. De verleiding is natuurlijk groot om nog een paar weken te draaien van 90km... Maar met mijn gevoelige achillespees beperk ik mijn kilometers toch maar tot een 60-tal. Gespreid over 5 trainingen lijkt het alsof ik deze week niets gedaan heb. Twee duurloopjes van 1h, een duurloop met wat extensieve stukken, een stevige intervaltraining en 1 recuperatietraining, dit is mijn trainingsmenu gedurende de voorbije en volgende weken.
Na New York staat de gebruikelijke volledige rust gepland, ik denk dat de drang om dan te fietsen en te zwemmen zeer groot zal zijn... Na een week mis ik het al