22 jun 2007

Ik heb m'n wagen volgeladen

Voila, de auto steekt vol. Nog een uur en we vertrekken richting Maasmechelen. Op een camping hebben we daar een chalet gehuurd tot maandag om mij in alle rust te kunnen voorbereiden op de wedstrijd van komende zondag. Alles steekt erin, alleen moet ik straks Jul (bij de onthaalmoeder) en Marieke (op school) nog gaan oppikken. Voor Jul er was vond ik het al een hele organisatie om alles mee te krijgen naar een wedstrijd. Als daar dan een kleintje van 4 maand bij komt, moet je nog meer opletten dat je alles mee hebt. En dan heb je nog niet overnacht!! De weergoden zullen ons dit weekend iets minder goed gezind zijn, dus moet je daar dan ook nog eens op voorbereid zijn!! Ik ben daar geen held in. Overal in het land moeten wel ergens spullen van mij liggen die ik ooit vergeten ben, ofwel ben ik ergens ter plaatste en ligt mijn gerief nog thuis... Al een geluk voor mij dat Marieke een beetje meer georganiseerd is! Hopelijk hebben we niets vergeten want Maasmechelen - Kerksken doe je nu niet op 5 minuten.

De laatste week voor de wedstrijd heb ik vooral mijn hersenen gepijnigd op mijn menu voor Stein. Wat moet je eigenlijk eten tijdens een wedstrijd van 6 uur. Gelukkig kon ik de hulp rekenen van Bert, die mij uitgebreid zijn eetgewoontes uit de doeken heeft gedaan en Joris Stiers van Born. Dankzij hun goede raad zal ik niet zonder de nodige energie vallen. Voor de praktische uitwerking ter plaatse kan ik op de hulp rekenen van Mark. Ja, zo een wedstrijd vraagt veel meer dan je zou denken.

Nu nog Jul zijn fruitpap klaarmaken voor deze middag, dat die jongen ook niet zonder energie komt te zitten natuurlijk en dan weg. Eens ginder aangekomen wordt er vandaag nog wat losgelopen en losgefietst om er dan zondag volledig in te vliegen! Hoe het ginder in de hollandse heuvels is afgelopen laat ik jullie maandag of dinsdag weten...

tot dan

1 Comments:

Blogger Guy De Prins said...

Dag Pieter
Proficiat voor je knappe prestatie van gisteren!

groeten
Guy

5:40 p.m.  

Een reactie posten

<< Home