22 mei 2007

4 keer slapen...

... zal mijn belangrijkste trainingsarbeid zijn de komende dagen. Het zware werk zit erop, laat de eerste wedstrijd (De Haan niet meegerekend) maar komen. Zaterdag staat de 1/4 triatlon van Sint Laureins op het programma. Het is altijd zeer moeilijk inschatten wat het resultaat zal zijn na een langere trainingsperiode zonder wedstrijd. Aan de trainingen zal het niet liggen. Ondanks de vervelende voetblessure een paar weken geleden, heb ik toch al mijn looptrainingen perfect kunnen uitvoeren. De laatste dagen waren redelijk lastig en zoals ik vorig seizoen ook gedaan heb begin ik aan mijn taperperiode met een massagebeurt. Mijn collega Yves Crombeen heeft een tijdje geleden in Nederland een opleiding als sportmasseur gevolgd en in de zomer kan hij mij tot zijn klanten rekenen. De afvalstoffen die nu in mijn benen zitten, moet hij er straks maar zien uit te masseren. De komende dagen wordt er alleen nog maar los -gelopen, -gefietst en -gezwommen om dan zaterdag klaar te zijn voor de race-day.