8 jun 2007

Lichamelijk leed

Volgens "het plan STEIN" zou ik vandaag terug aanknopen met enkele kwaltiteitstrainingen. Na een zeer goede recuperatie van de wedstrijd in Leuven zat ik weer vol energie om er terug in te vliegen. Normaal gezien lag ik deze morgen om 7h in het aalsterse zwembad om oa 4x800m af te leggen. Maar mijn nek heeft er anders over beslist. Wat gisteren begon als wat zeurende pijn tussen hals en schouder is deze morgen uitgegroeid tot een bewegingsradius van mijn hoofd van 15° naar links, 10° naar rechts, 20° naar onder en 5° naar boven.

Zelfs dit is te weinig om veilig met de wagen te rijden (laat staan dat trainen mogelijk is) en heb ik mij dan maar in de onmogelijkheid te werken gemeld bij mijn baas. Zo kan ik de hele dag thuis wat rondlopen met een licht voorover gebogen hoofd. Straks kan ik mij even naar de apotheker begeven (200m wandelen) om wat pijnstillers te halen in de hoop dat dit mijn bewegingsradius wat zal vergroten...