30 mrt 2007

Eén week niet lopen

Gisteren voor alle zekerheid toch maar eens naar de dokter geweest. Die had goed en slecht nieuws. De pijn en de zwelling in mijn voet zouden vrij snel weg gaan, maar mijn gewrichtskapsel was wel een klein beetje geraakt. Ik kan daar snel terug mee lopen, maar het risico op verdere blessures wordt dan wel groter. Hij vond het eerder raadzaam om een week niet te lopen om zo de bealsting toch zo klein mogelijk te houden.

Door de pijn aan mijn linkervoet wandelde ik natuurlijk wat anders (noem het maar manken). Hierdoor ging ik wat compenseren met mijn andere voet. Hier kwam dan terug een kleinere blessure, die ik al van de wedstrijd in De Haan had, terug de kop opsteken. Ik kon er wel mee lopen, maar echt pijn deed het niet, behalve nu natuurlijk. Die week zonder lopen zal mijn beide voeten deugd doen.

Dit weekend en de komende dagen zal het accent dan vooral op fietsen en zwemmen liggen. Niet alleen zelf zwemmen, maar morgen de eerste "zwemles" voor onze Jul. Als hij het talent van moeder en vader samen heeft kan het nog eventjes duren eer hij deftig kan zwemmen, maar hopelijk vindt hij het een beetje leuk om in zo een groot bad te plonsen, het zijne in de badkamer vindt hij toch al leuk...