1 mrt 2007

Terug atleet...

Vorige week stonden de trainingsactiviteiten op een laag pitje. Ik vertoefde meer in het ziekenhuis dan ergens anders, niet dat ik het erg vond, maar van trainen kwan er niet veel in huis. Sinds vrijdagmiddag zijn Marieke en Jul terug thuis en kon ik rustig terug aan de conditie werken.

Ondertussen is het al 1 maart en het nieuwe seizoen nadert met rasse schreden. Een van de psychologische voorbereidingen op het nieuwe seizoen is de aanschaf van een nieuw paar wedstrijdschoenen. Vandaag nam ik even de tijd om nog eens binnen te springen bij Running Mate in Kampenhout. Al twee jaar is Mario mijn trouwe sponsor. Elk jaar krijg ik van hem een budget om bij hem in de winkel materiaal aan te kopen. Mijn contract liep deze maand af, en vandaag heeft Mario dit met twee jaar verlengd. Zo zal het logo van Running Mate ook de komende twee jaar op mijn loop- en wedstrijdkledij staan.

Toen ik bij Running Mate binnenkwam viel mijn oog op een nieuw schoentje van asics, de GEL-NOOSA TRI 2. Bij een korte test op de loopband viel meteen op hoe licht en soepel deze schoen is en mij toch voldoende steun geeft. Bovendien is dit een redelijk exclusief schoentje, maar vooral heel flashy! Ik vind het toch altijd leuk om op wedstrijd met iets speciaal af te komen, vandaar mijn schoentjes. Hopelijk zullen mijn prestaties dit seizoen even fonkelend zijn als mijn nieuwe schoenen. In De Haan (17 maart) zal ik ze alvast al eens kunnen testen.